E-mail-kampagne

E-mail markedsføring

Vil du gerne i kontakt med dine kunder på en nemmere måde? Så bør du overveje at få implementeret en email-kampagne, som kan booste din virksomheds dialog med kunderne.

Dit budskab bør være vække tillid hos modtageren. Hvis e-mail-kampagnen skal have en god chance for at være en succes, er det et spørgsmål om budskabet vækker troværdighed hos modtageren.

Med andre ord er det essentielt at indholdet i din e-mail-kampagne vækker positive følelser hos modtageren.

Det er vigtigt, at du selv tror på dit produkt. Dybest set er det dine egne følelser, der ubevidst bliver overført til modtager og gør ham i stand til at føle noget. Dine nyhedsbreve bør derfor skabe en form for berigelse og engagement blandt dine modtagere.

Kom direkte til sagen, når du kommunikerer i dine nyhedsbreve. Inkorporer Call-to-action-knapper, som kan pirre modtageren til at klikke på og forbind dem med en landingspage, hvor de kan købe produkter eller tilmelde sig en service.

Salgskampagner via nyhedsbreve er en god salgskanal for mange selvstændige. Du kan både bestille en e-mail-kampagne eller enkelte nyhedsbreve.

 

Skab værdi

Dine modtagere modtager dit nyhedsbrev på grund af dine services og produkter. Derfor er det muligt at skabe værdifuldt indhold til dine modtagere. Hvis du kender svaret til deres spørgsmål, sparer du dem lige frem tid.

Hvis det lyder kompliceret, vil jeg gerne sætte noget i gang for dig og din virksomhed.

Jeg hjælper dig gerne med dine nyhedsbreve og kan både skrive ét eller flere af dem. Hvis du har en velkomstserie i din email-kampagne, så kan du vælge af følge op tre dage efter den første e-mail efter den første e-mail.

Jeg kan også hjælpe med at igangsætte større kampagner, hvor vi holder møder og gennemgår planlægning og eksekveringen.

Ring på mobil 21 25 88 74 – og lad os finde en vej til dit mål med en e-mail-kampagne.