Blogindlæg: Spar tid og få hjælp til din blog

Få hjælp til blogindlæg

Du kan få hjælp til at skrive dine blogindlæg, som kan skaffe nye læsere og mere salg. En blog skaber tillid og viser hvad din virksomhed kan tilbyde. Det sparer dig tid og giver din virksomhed mere synlighed.

Hvis du gerne selv vil blogge og mener, du har masser af tid, skal du overveje om det tager tid væk fra andre vigtige sager i din virksomhed. Det tager tid at skrive og blogge og kommunikere på en måde, så det er læsevenligt og SEO-optimeret. Ej at forglemme din målgruppe og potentielle kunder. Som ordsproget påstår, er det svært at både blæse og have mel i munden.

Blogindlæg: Med den rette tekst og det rette budskab, kan du desuden aktivere den del af målgruppen, som endnu ikke har lagt sin første ordre hos dig.

At blogge er guld værd

Men det er alligevel dét værd at sætte tid af til at blogge på din virksomheds hjemmeside. Din blog tager jo kun den tid, som du giver den. Men du skal også bruge tid til at pleje dine kunder, som du har, og passe de potentielle kunder, som du får gennem selve bloggen. Det er helt op til dig, hvad du vil blogge om. Men det er en god idé at få sparring og hjælp til at komme i gang og få vedligeholdt bloggen.

Det smarte ved at blogge er, at du også kan genbruge teksten, til for eksempel dit nyhedsbrev og omskrive indlæg på bloggen til pressemeddelelser eller omvendt. Hvis det altså er relevant.

Hvordan tjener du så penge på at blogge? Det gør du ved at være konsistent og sørge for at skrive relevante blogindlæg. Måske har du allerede en blog? Husker du at skrive for dine læsere og ikke ikke kun for dig selv? Brug analyseværktøjer til at spotte, om folk læser dit indlæg. Hvordan så det ud? Uanset resultatet, er det svært at blogge. Et trick i bogen, er at undgå salgssnak på din virksomhedsblog. Du kan vælge at tilbyde din viden til dine læsere.

Bidrag med din viden med et blogindlæg

Det er et rigtigt godt udgangspunkt at dele ud af noget, som du ved meget om, og som dine kunder vil interessere sig for. Ved at tilbyde råd og vejledning på en forholdsvis regulær basis opbygger du tillid og autoritet. Og det er sådan at du får krog i nye kunder.

At blogge giver mersalg og genererer trafik på din hjemmeside, med et blogindlæg.

Herudover kan du også brande din virksomhed med fortællinger og små historier. Historier, som læses af dine nuværende og kommende kunder, og som fortæller om din virksomhed og dens produkter.

På bloggen er der mere højt til loftet. Det vil sige, at der er plads til at vise nuancerne i virksomheden frem på en lidt mindre formel måde. Dog fortsat med en professionel tone.

Derfor er det værd at overveje om OMM skal hjælpe din blog på vej. Jeg kan bidrage med min knowhow og medvirke til at styrke din virksomheds identitet og brand i kundernes bevidsthed.

OMM kan skabe aktivitet på din blog

Mine blogindlæg er velresearchet og originalt. I processen går jeg i gang med at researche emnet og indsamle relevant fakta. Jeg skriver blogindlægget både til dine nuværende og potentielle kunder. Indholdet i indlægget tager særdeles højde for søgemaskiner. Efter Jeg har afleveret blogindlægget til dig, får du samtidigt det fulde ejerskab (ophavsretten) til teksten. Send en email til Katrine Pihl Williams via kontakt@omm.dk og få et uforpligtende tilbud, eller ring til 21 25 88 74.

Jeg ser fremt til at høre fra dig.